Inhoudsopgave
- Onze producten
- Bestellen en bezorgen
- In welke landen wordt er geleverd?
- Ik heb een bestelling geplaatst. Wat nu?
- Wat is de levertijd?
- Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?
- Wat zijn de bezorgmogelijkheden?
- Kan ik het verpakkingsmateriaal gelijk laten meenemen door de bezorger?
- Wat zijn de verzendkosten?
- Krijg ik een Track en Trace code?
- Ik heb gekozen voor ophalen in de winkel.
- Ik wil mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen.
- Ik heb het verkeerde bezorgadres ingevoerd.
- Volgens de Track en Trace code is mijn bestelling geleverd, maar ik heb het niet ontvangen.
- Waar kan ik mijn factuur vinden?
- Ruilen en retourneren
1. Onze producten
- Wat zijn de afmetingen van het product?
De afmetingen van het product staat bij een groot deel van de producten in de titel of de omschrijving. De afmetingen staan in centimeters. Mocht er geen afmeting bij staan, neem dan gerust contact met ons op. - Zijn de producten direct leverbaar?
Ja, alle artikelen die u in de webshop kunt vinden zijn op voorraad en direct leverbaar. - Ik kan een product niet meer terugvinden in de webwinkel.
Het product is hoogstwaarschijnlijk niet meer op voorraad, waardoor u het niet meer kunt terugvinden. Als u wilt weten wanneer het weer binnenkomt, neem dan contact met ons op. - Ik zou graag meer productfoto's willen zien.
Dat kan. Neem hiervoor contact met ons op. Benoem in uw e-mail het artikelnummer/SKU dat onder de titel op de productpagina staat en wij sturen u de foto's op. - Kan ik de producten komen bekijken in de winkel?
Een groot deel van onze collectie hebben we in de showroom staan. Neem voor de zekerheid contact met ons op, zodat er gecontroleerd kan worden of het product daadwerkelijk in de winkel aanwezig is of in ons magazijn. - Lampen: worden de snoeren, schroeven, en lichtbronnen meegeleverd?
Bij alle lampen worden standaard de snoeren en schroeven meegeleverd. De lichtbronnen niet.
2. Bestellen en bezorgen
- In welke landen wordt er geleverd?
Bestellingen kunnen geleverd worden in alle landen binnen Europa, behalve het Verenigd Koninkrijk door Brexit.
Moet uw bestelling buiten Europa geleverd worden? Dat kan! Neem hiervoor contact met ons op. - Ik heb een bestelling geplaatst. Wat nu?
Allereerst ontvangt u een bevestiging van de bestelling. Krijgt u die niet binnen 10 minuten? Check eerste uw uw spammap/ongewenste mail. Soms kunnen mailtjes automatisch daar belanden. Staat de bevestigingsmail ook niet in de spam? Dan heeft u hoogstwaarschijnlijk een verkeerd e-mailadres ingevuld. Neem contact met ons op zodat wij uw e-mailadres kunnen aanpassen.
Als u betaald heeft met iDeal dan is de order gelijk bevestigd. Als u gebruik maakt van een bankoverschrijving, dan kunt u de betaling overmaken naar NL36 RABO 0357 6119 26. Hiervan is de verwerkingstijd circa 2 werkdagen. - Wat is de levertijd?
Nadat de bestelling is bevestigd worden de artikelen ingepakt en vervolgens meegegeven aan de vervoerder.
Alle artikelen behalve (grote) meubels worden binnen 1 tot 3 werkdagen, zolang de voorraad strekt, thuisbezorgd.
Voor de levering van (grote) meubels wordt er een afspraak met u gemaakt. Afhankelijk van uw beschikbaarheid kunt u de bestelling over het algemeen binnen een week verwachten binnen Nederland en Belgie.
Voor overige EU landen is het leveren van zowel normale pakketten als meubels gemiddeld 3 tot 5 werkdagen.
Mocht u niet aanwezig zijn wanneer de bezorger langskomt, dan kan de bestelling bij de buren geleverd worden. De bestellingen worden alleen bezorgd op werkdagen tussen 09:00 - 21:00. Op weekenden en feestdagen wordt er niet bezorgd.
De door Oriëntique opgegeven levertijden zijn slechts indicatief. Overschrijding van enige leveringstermijn geeft u geen recht op schadevergoeding. U bent gerechtigd de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden voor zover dat noodzakelijk is. - Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Ja, u kunt uw bestelling wijzigen of annuleren binnen 24u na het plaatsen van de bestelling. Neem hiervoor contact met ons op via de mail of telefoon. - Wat zijn de bezorgmogelijkheden?
Er zijn twee bezorgmogelijkheden: - De bestelling gratis ophalen in de Oriëntique winkel te Den Haag.
- De bestelling thuis of op een ander adres laten bezorgen.
Let op: het is niet mogelijk een bestelling te laten bezorgen op een postbus- of antwoordnummer. - Kan ik het verpakkingsmateriaal gelijk laten meenemen door de bezorger?
Nee, helaas bieden wij niet die service aan. Ook is daar geen ruimte voor in de bus van de bezorger, omdat die niet alleen moet leveren, maar ook retouren moet ophalen. Al het karton waarmee is verpakt kan bij het oud papier. Bubbeltjesplastic (indien aanwezig) mag in de PMD-bakken. - Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen boven de €150 worden gratis bezorgd in Nederland. Voor de overige landen worden de verzendkosten na het invullen van de adresgegevens berekend. De verzendkosten zijn afhankelijk van het type pakket. - Meubels en kamerschermen
Voor pakketten die niet per (klein) pakketpost kunnen worden verzonden of bij aankoop van meubilair wordt een apart bezorgtarief gehanteerd. Dit bezorgtarief wordt op basis van de grootte van de bestelling en de afstand tot de bestemming bepaald.
Meubels worden standaard op de begane grond geleverd. Moet het op een andere verdieping? Indier er geen lift is en het moet via de trap, dan komen er additionele kosten bij. Deze additionele kosten zijn altijd in overleg en komen voor rekening van de klant.
Mocht u meubels besteld hebben, dan wordt er nader contact met u opgenomen voor een bevestiging van uw bestelling en om een afspraak te maken voor de levering.
Voor overige EU landen wordt er in het algemeen geen bezorgafspraak gemaakt en zullen we een Track and Trace link versturen zodat u de bestelling ten alle tijden kunt volgen. - Krijg ik een Track en Trace code?
U ontvangt een e-mail zodra het pakket wordt verstuurd vanuit de webshop, met daarin een Track en Trace code, zodat u het pakket kunt volgen op de website van de transporteur.
Bij zeer grote artikelen, zoals meubels, wordt er persoonlijk contact opgenomen door onze een van onze medewerkers. Er wordt vervolgens een bezorgafspraak met u gemaakt. Deze bestellingen zijn niet online te volgen.
Let op: Het kan zijn dat uw bestelling in meerdere pakketten wordt verstuurd. Per pakket ontvang u een verzendbevestiging. In deze e-mail vind u ook de Track en Trace code waarmee u het pakket online kunt volgen. - Ik heb gekozen voor ophalen in de winkel.
Zodra u voor "Gratis ophalen in de winkel" hebt gekozen ontvangt u een e-mail met factuur en afhaalbericht. Met dit afhaalbericht kun u het pakket direct ophalen bij onze vestiging in Den Haag.
Per bestelling krijgt u 1 afhaalbericht, mocht uw bestelling in 3 pakketten worden verstuurd dan zult u dus 1 afhaalbericht ontvangen voor alle pakketten.
Als u het pakket door iemand anders op wilt laten halen is dat geen probleem. De persoon dient wel het afhaalbericht mee te nemen zodat wij het pakket veilig kunnen afgeven. - Ik wil mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen.
Tijdens het invullen van de (bezorg)gegevens kunt u zelf het bezorgadres aangeven.
Het is niet mogelijk om:- een bestelling te laten bezorgen op een postbus of antwoordnummer;
- het bezorgadres van een geplaatste bestelling te wijzigen.
Uitzondering hierop zijn grote artikelen, waarvoor u een bezorgafspraak maakt met de transporteur. Voor deze bestelling is het wel mogelijk om uw bezorgadres nog te wijzigen. Dit kan tot uiterlijk 24 uur vóórdat de levering plaatsneemt.
In het geval dat u onjuiste gegevens hebt verstrekt waardoor bezorging niet mogelijk is, dan is dit in uw eigen risico. Oriëntique neemt hiervoor geen verantwoording. - Ik heb het verkeerde bezorgadres opgegeven.
De consument is zelf verantwoordelijk voor een correcte invoering van adresgegevens. Indien adresgegevens foutief zijn ingevuld en uw bestelling reeds onderweg is, dan wordt het pakket retour naar Oriëntique B.V. gestuurd. We kunnen de bestelling nog een keer naar u opsturen of u heeft ook de mogelijkheid om de bestelling te annuleren.
Let op: Oriëntique B.V. is niet verantwoordelijk voor de dekking van de verzendkosten bij een verzending waarbij het adres incorrect door u is ingevoerd. Ook bij een tweede aflevering is de consument zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten. - Volgens de Track en Trace code is mijn bestelling geleverd, maar ik heb het niet ontvangen.
Mocht uw bestelling als afgeleverd staan, kijk dan of uw bestelling bij de buren is afgeleverd. Zo niet, neem dan contact met ons op via de mail: [email protected]. Wij zullen een onderzoek starten bij de koerier. - Waar kan ik mijn factuur vinden?
U kunt de papieren factuur vinden bij uw pakket.
3. Ruilen en retourneren
- Kan ik mijn bestelling retourneren?
Wij refereren u graag naar ons Retourbeleid.
Nog vragen?
Staat uw vraag hier niet tussen of is het nog onduidelijk? Neem gerust contact met ons op per e-mail: [email protected] of per telefoon: +31 (0) 70 392 3992.
De inhoud van deze pagina en andere uitingen van Orientique op internet is met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. Desondanks is het mogelijk dat informatie die door Orientique wordt gepubliceerd onvolledig en/of onjuist is. De informatie op de website wordt geregeld aangevuld en/of aangepast. Orientique behoudt zich het recht voor om eventuele wijzigingen met onmiddellijke ingang en zonder enige (voorafgaande) kennisgeving door te voeren. Daarom kan er aan de informatie op deze website geen rechten worden ontleend.